یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۵۹:۱۰

عملیاتی شدن سامانه روزآمد در شرکت نفت و گاز مارون
ایران دریلینگ: ٣٢ سامانه روزآمد با هدف پایش و کنترل فرآیندهای مختلف تولیدی ،مدیریتی و خدماتی در شرکت نفت گاز مارون، راه‌اندازی می‌شود. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در جلسه پایانی ممیزی مراقبتی نیمه دوم سال ٩٣ شرکت نفت و گاز مارون، افزود: بخش عمده این سامانه‌ها همسو با پیشرفت‌های تکنولوژیک جهانی، توسط کارشناسان شرکت و براساس فناوری‌های روز توسعه داده شده‌اند. سید عبدالله موسوی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان این شرکت در تحقق مقررات و استانداردهای مدیریت یکپارچه، اظهار کرد: این شرکت در زمینه‌های تولید، کنترل کیفیت و صیانت از محیط‌زیست موفق عمل کرده است.

در این نشست، سرممیز و ممیزان شرکت SGS نیز ثبت حوادث، کنترل کیفیت، مدیریت پساب، مکانیزاسیون و دیگر اقدامات شرکت نفت و گاز مارون را از نکات مثبت این ارزیابی برشمردند و بر استمرار این روند در جهت کنترل بهتر کیفیت و پیاده‌سازی سیستم مدیریت یکپارچه تاکید کردند. جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نیمه دوم سال ٩٣ شرکت مارون با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای ستادی و عملیاتی این شرکت و گروه ممیزان شرکت SGS برگزار شد و گواهینامه‌های سامانه مدیریت یکپارچه شرکت برای یک سال دیگر تمدید شد. شرکت نفت و گاز مارون یکی از پنج شرکت بهره‌برداری زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که راهبری میدان‌های نفتی مارون، کوپال و شادگان در استان خوزستان را برعهده دارد.


  کد خبر : 595
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :